17 July 2010

在新加破的日子 -习惯

很快的,在这里生活了两个星期。大家都在为我担心,问候我,想念我。每一天回家,我都在忙着回复。谢谢大家的关心。 忙完了回复,老爸就会打过来闲聊。 你们的问候和关心,让我觉得很温馨。下班后,一个人呆在房里也不觉得孤单。

我还没真正的适应这里的人,事,环境。但日子久了,会慢慢习惯吧!很多事都在学习。晒衣,搭车,沟通,就连走路也要学习。学会了,然后要去习惯。习惯走路,习惯搭车,习惯沟通方式。。。习惯这里的生活,我,需要多长的时间呢?

4 comments:

Siu KeOnG said...

gambateh :) independent :)

LeeYeen said...

TQ!! find me when you come.. wait you

Keith said...

Argh...you went singapore work ad...? why nvr find me b4 u go there wor =(
Take care ya~!!! support u..

LeeYeen said...

sorry keith. yes.. i thought you already know.. i want to find, but that time you;re busy.. i didnt meet ailing too. haha.. sorry.. thanks.. i will strive hard for my future